Atletski savez Srbije dobio je još jednog jakog i velikog sponzora – kompaniju Telenor, a nakon nekoliko godina ponovo je pokrenut i školski projekat ”Brzinom do zvezda”, i upravo je on bio glavna spona ove nove saradnje.
Pored Folksvagen, Komtrejdov brenda Tesla, Komercijalna banka i Sava osiguranje telekomunikaciona kompanija postala je generalni sponzor i njeno ime i logo će se naći na novim dresovima reprezentacije Srbije.
Predsednik ASS-a Veselin Jevrosimović istakao je da je ovo velik dan za našu kraljicu sportova.
– Veliki dan za ASS. Dobili smo generalnog sponzora koji je pre svega izuzetno jak kao kompanija i koji će da nas prati narednih godina – istakao je Jevrosimović.
Ugovor je potpisan na 3+1 godinu a on obuhvata tri stvari, projekat ”Brzinom do zvezda”, koji obuhvata najmlađe, potom atletske reprezentacije, dok je treći deo pomaganje samom ASS-u.
Najavljena je i jaka marketinška kampanja i promovisanja atletike uz pomoć novog partnera. Sve poslovnice Telenora ubuduće će imati atletske motive i preko pola miliona ljudi koji mesečno prođe kroz njih moći će da se upozna kako sa kraljicom sporta u Srbiji tako i projektom ”Brzinom do zvezda” koji je bio i inicijator ove nove saradnje.
MARKETING
Atletike malo ima u medijima, a upravo je Telenor prepoznao svoju snagu da pomogne kraljici sportova da se popularizuje širom Srbije.
– Shvatajući te neke izazova, ustanovili smo da medijska snaga Telenora u sinergiji sa ASS i njihovim projektom može da doprinese promociji atletike kao bazičnog sporta i ne samo za decu, već i za odrasle. Naš interes je bio upravo u tome da pomognemo ASS da kroz niz raznih aktivnosti koje podrazumeva kao prvo, da iskoristimo našu distribuciju, naše prodavnice koje su prisutne na više od 140 lokacija, koje poseti više od pola miliona ljudi intenzivno promovišemo projekat ”Brzinom do zvezda”. ističe Filipović.
Pored toga očekuju nas i bilbordi širom države i reklamni spot koji će vrlo brzo ugledati ”svetlost dana”.
– Unutrašnje uređenje u radnjama biće tako da će omogućiti informisanje svim potencijalnim kupcima i posetiocima u našim radnjama, da se upoznaju sa projektom. Kao što sam spomenu, više od pola miliona ljudi poseti naše radnje svakog meseca – istakao je direktor Telenora Saša Filipović.
– Promocija atletike će da krene za nekih par dana. Urađen je spot, ali o njemu ne mogu ništa da vam kažem osim da će svi biti iznenađeni i dosta ganuti. Urađena je i bilbord kampanja i cela ta kampanja treba da krene za nekih 15-ak dana.
– Dosta će doprineti na samom brendu i popularisanju atletike, ne samo sporta za profesionalce već i kao sporta za zdrav život- rekao je predsednik ASS-a Veselin Jevrosimović.
ASS je sve bogatiji što se sponzorskog pulta tiče. Predsednik Jevrosimović je podsetio kakva je situacija bila pre 10 godina i koliko je sada situacija mnogo bolja.
– Mi pre 10 godina nismo imali ni jednog sponzora, ove godine imamo široku paletu. naravno, kompanija Telenor je među njima naš najveći sponzor, oni su generalni sponzor. To je jedna od najvećih telekomunikacionih kompanija na svetu i ovo će i te kako olakšati naše poslovanje- istakao je Jevrosimović.
Direktor ASS-a Slobodan Branković takođe je naglasio važnost ovog ugovora i priključivanja Telenora pultu sponzora u kome su već Folksvagen, Komtrejdov brenda Tesla, Komercijalna banka i Sava osiguranje.
– Mislim da je ASS napravio ozbiljan pult ozbiljnih kompanija, stranim kapitalom izmeđuostalog, i da to na neki način, mene kao direktora saveza čini vrlo zadovoljnim- rekao je Branković.
Kompanija Telenor želi da populariše atletiku kao bazični sport i da pomogne deci pre svega, a potom i najboljim atletičarima i savezu da u buduće postižu još bolje rezultate.
PROJEKAT ZA ŠKOLARCE – ”BRZINOM DO ZVEZDA”
Direktor Telenora Saša Filipović istekao je da mu je veliko zadovoljstvo što su srpska kraljica sportova i ova kompanija postali partneri.
– Kontakt sa ljudima iz ASS uspostavljen je sa željom da pomognemo njihov projekat ”Brzinom do zvezda”, projektu koji promoviše zdrav život, ili bolje rečeno aktivan život naše dece – rekao je direktor Telenora.
Pored predsednika ASS-a Veselina Jevrosimovića i direktora kompanije Telenora Saše Filipovića tu je bio i glavnog kordinatora projekta ”Brzinom do zvezda” Nemanja Ilić.
On je podsetio da je ovaj projekat nastao pre više od deset godina, ali da je nakon početnih nekoliko godina upao u poteškoće koje su pretile da sve propadne. Uspeo je Ilić da održi ovu ideju na životu i sada je i krunisana jakim sponzorstvom.
– Radi se o jednom velikom i kompleksnom projektu koji je nastao pre 10 godina. Pre svega, sport je ta spona između Telenora i ASS-a ali su deca koja su u glavnom presudila i koja čine glavnu nit projekta. Projekat se svodi na aktivan rad sa decom kroz organizaciju nekoliko segmenata takmičenja u sprintu kroz afirmaciju brzine počev od među odeljenskih, školskih, kasnije opštinskih i gradskih do republičkih takmičenja i do grandioznog super finala.
Suština projekta je da se deca afirmišu i pronađu sebe u nekom sportu, a pre svega u atletici, ali ona neće biti primarna.
– Želimo da toj deci stvorimo idole u svojim generacijama. U današnjem svetu loših vesti, rijalitija, negativnih pojava… da razbijemo taj tabu, da oni budu fokusirani na fizičku aktivnost, na druženje sa svojim drugarima i da zajedno kroz te trenažne procese i odrastanja u školi stasaju na neki pravi put, i pre svega izađu kao pravi ljudi, a kasnije neki od njih, u manjoj meri, postanu i uspešni sportisti, šampioni.
Za velike rezultate neophodna je i finansijska pomoć a upravo su to dva od tri razloga zbog kojih će Telenor ubuduće pomagati ASS-u.
– Nakon uspostavljanja nekih prvih kontakata i prvih razgovora ustanovili smo da se i atletika susreće sa dosta izazova, u njenom promovisanju. Znatno je lakše biti fudbaler i promovisati fudbal kada imate jednog Ronalda ili Mesija nego što možete da izgradite kult idola u atletici – istakao je Filipović.
Telenor je obezbedio i lepe i vredne nagrade za najbolje.
– Postojati mogućnost neke vrste registracije svih učesnika u našim prodavnicama. Možda i najbitnija stvar, potrudićemo se da obezbedimo adekvatne i atraktivne nagrade za decu koja učestvuju u tim takmičenjima, tako možemo i njih da motivišemo da budu zainteresovani za učešće u takmičenjima.
Finansijska sredstva kod ovakvih projekata kao što je ”Brzinom do zvezda” su neophodna i tu će biti najveći doprinos kompanije Telenor.
– Ono što je najvažnije, Telenor je obezbedio kako finansijska sredstva, tako i velike motivacione nagrade za decu koja prevazilaze i mnoge nagrade mnogo većih takmičenja za seniore, ne samo u atletici nego i u mnogim sportovima ovde u Srbiji.
– Nije presudno, ali je jako bitno da motivišete decu na pravi način, da te nagrade i te stipendije koje dobiju da se besplatno bave sportom, da imaju mogućnost da se druže sa šampionima, da sutra otvore neki put svojim drugarima… Od neizmernog značaja za razvoj, pre svega školskog i dečijeg sporta – ističe glavni kordinator ovog projekta Nemanja Ilić.
Pored ovog projekta gde se afirmišu najmlađi još su dva razloga za saradnju iz ugla Telenora.
– Druga stvar, naravno da želimo da iskoristimo uspehe naših profesionalnih atletičara poput Ivane Španović i da promovišemo atletiku i da stvorimo taj kult idola kod dece, da oni budu željni da se bave atletikom kao sportom.
-Treće, ako naravno, znamo da profesionalni uspeh u sportu ne može da se ostvari bez određenih finansijskih sredstava. Imajući to u vidu Telenor je odlučio da finansijski podrži ASS u njihovim nastojanjima da promovišu ovaj sport širom Srbije.
Filipović je još dodao da su oni kao kompanija koja želeli da promovišu atletiku kao bazični sport a ne pojedince, i da cela srpska atletika treba da dobije novu dimenziju razvoja u našoj zemlji.
– Prva i osnovna misija u ovom projektu je atletika koja omogućava zdrav razvoj dece.
KAKO ĆE IZGLEDATI RAZVOJ DECE KROZ OVAJ PROJEKAT
Lokalna samouprava ili opština biće pokrovitelj škola sa njihove teritorije. Oni će obezbediti stipendiju, odnosno popuste najboljima iz ovog projekta sa njihovih teritorija. Kako bi i sami profesori fizičkog bili motivisani da pomognu toj deci, i oni će primati deo novčane nagrade za treniranje i vođenje računa o talentima.
– Ideja je da sva deca koja dođu do finala dobiju stipendiju od kluba partnera koji bude na projektu i da dobiju tu osnovnu besplatnu obuku atletike, da savladaju trčanje, hodanje, skakanje… Kasnije želimo da napravimo jedan spoj, jedno umrežavanje klubova lokalnih samouprava i profesora gde će škola biti baza, gde će profesori prikupljati i raditi osnovnu obuku sa decom, a zajedno kasnije u saradnji sa klubom posle ih usmeravati atletiku, u taj klub koji je partner projekta na lokalu, gde će oni kasnije moći da se usavršavaju u atletici. Ako ostanu u atletici kasnije će se ubaciti u selekciju, oni koji ne ostanu biće formirani i mogu da odaberu neki drugi sport po želji.
Za kraj Ilić je rekao da je cilj da se napravi sistem gde će što veći broj dece dobiti prave informacije kako da sebi stvore zdrav put. Nakon doga deca treba da nauče da vode zdrav život, da imaju zdrave radne navike, da umeju da stvore pozitivno okruženje, potom obrazovanje, da nauče i da usvoe zdrave radne navike i na kraju da socijalno sazrevaju na pravi način.
ZALOG ZA BUDUĆNOST MLADIH ATLETIČARA
Direktor saveza Slobodan Branković istakao je da će ova saradnja u mnogome pomoći razvoju nove, mlade generacije atletičara koji dolaze.
– ASS dobija jednu stabilnost da može da planira u naredne tri godine. Naša misija, i naš neki zajednički dogovor je da stvorimo jednu novu generaciju koja će svoje rezultate i svoje medalje početi da osvaja od 2022. pa do 2024., znači od prvenstva Evrope u Minhenu, Svetskog prvenstva u Budimpešti i Olimpijskih igara u Parizu.
FINANSIRANJE SAVEZA ZA 2020. GODINU
Branković je otkrio da se savez i dalje najvećim delom finansira iz budžeta države, više od 50 posto.
– Sa ovim ulaganjem Telenora i svih ovih naših sponzora kojih imamo i države Srbije pre svega, to ne mogu nikako da zanemarim jer je ulaganje države još uvek nekih 60-65 posto u odnosu na naš budžet, verujem da će taj put i njima i nama biti lakši u realiji njihovih programa i jačanju trenerske struke.
NOVI DRES
Na potpisivanju ugovora videli smo i novi dres koji će srpski reprezentativci nositi već od Svetskog prvenstva u Dohi.
– Ovo je ujedno bila i promocija novog dresa Srbije. Dres je izuzetno dizajniran. Svi naši atletičari će u roku od mesec dana dobiti kompletnu novu opremu sa novim sponzorom kompanijom Telenor – istakao je Jevrosimović.
(Atlex.rs)